Tuesday, February 20, 2007

Fotboll,bild och jobb

TJo!

En bild på Björn mig och filip. ganska fin tycker jag!
Idag så har jag jobbat. Det var inte så roligt. fett tråkigt var det rent av. :S Ibland är det tur att man har ganska trevliga arbetskamrater, det kan vara ens räddning.
Efter jobbet så tog jag mig bort till kiosken och hyrde två filmer. Trodde det skulle vara asroliga filmer men det visade sig att de var ganska mediokra. Click och På andra sidan häcken är inget jag rekommenderar. :)

Jag har bestämt mig för att flytta! Stort! Till den stora härliga staden värnamo. Jag tror det skulle vara ganska bra då det är den närmsta "staden" om man tänker avstånd till jobbet pch så. Funkar nog ändå ganska bra att pendla 2 mil.

Annars. hmm. Jag känner mig ganska rastlös typ hela tiden. Vet inte riktigt vad man ska hitta på. Så har ni tips, let me know man!

Nej. nu ska jag tillbaka och titta lite på fotboll. Värsta matchen idag ju. Champions league med Mitt lag! (Manchester United)

Ha det ba hönni!

Peace out!

1 comment:

Anonymous said...

jo jag skrev såhär ungefär:
jag vet en sak du kan göra om du har tråkigt - prata med mig på msn! fast du föredrar ju att sova :P godnatt snygging.

så, nu lär det väl synas iallafall ;)