Wednesday, July 15, 2009

SM-Tippning

Skyttet

Tror semifinalskyttarna blir Filip, Matte och Rickard+ en till och Filip som slutsegrare.
Dam plockar Matilda eller Jessica.

Mixen

Tove/Filip- Rickard/Tilda- Ivar/Fia- Anders/Carina där Ivarsson klanen tar hem finalen.


Singel

Filip- Ivar- Rickard- Folke i semi där Folke tar hem grejen.
I dam blir det stenhård final mellan Matilda och Tove.

Trippel

Lag Albin- Lag Jimmy Löf- Lag Henke- Lag Möller där jag och Folke plockar den för tredje året i rad. :D (Man måste få hoppas)
Coccinelle bör plocka damtrippeln men får hårt mot hanna, suzi och tove.

Dubbel

Lag Albin- Lag henke- Lag Jocke- Lag halmstad(något av dom) Med oss som slutsegrare ( Jag vill jag vill jag vill!!) :D:D
Även här bör väl cocc vinna damklass med jag hoppas på Hanna Och Suzi. :D

Sm KUNG/DROTTNING

Folke och Matilda med 3 respektive 4 guld :D


Lycka till alla som är där(speciellt alla sibbar)

Peace and love yo!

1 comment:

Anonymous said...

vad jag letade efter, tack