Monday, January 14, 2008

Sjuk och den svenska cup

Yo

Idag när jag vaknade så mådde jag verkligen inte bra. Jag svettades och kände mig febrig så jag bestämde snabbt att här blir det att stanna hemma. Tur som jag hade så började Australian open i tennis idag så jag sneglade lite på det under större delen av förmiddagen.

Efter en allmänt lugn förmiddag så var jag så illa tvungen att dra mig iväg för att delta i uttagningsträningen inför Svenska Cupen.
Innan jag åkte dit så var jag en sväng hos Folke för att få lite kläder som han rensat ut ur sin garderob. Måste säga att jag hittade en hel del fina grejer där och även ett par plagg som jag kan använda mig av på jobbet.

När vi hade chillat klart hos Folke och Maja så for vi till Boulebar Surbrunn för att spela boule i 2 timmar och för att spana in våra talanger lite närmare. Jag tycker att de allra flesta spelade på helt ok och uttagningen har varit riktigt knepig att få ihop. Men jag tror nog att några lag håller på att växa fram i min hjärna, mer om detta imorgon.

Nu har jag precis kommit hem och mår fortfarande väldigt dåligt så det blir en dag hemma i soffan med Ill Phill imorgon.

På återseende / Alban

No comments: