Thursday, January 24, 2008

Sliten

Nu kom jag precis hem från jobbet. Åkte hemifrån vid 06:00 för att åka till dvd-lagret och när jag jobbat klart där vid klockan 4 åkte jag vidare till Boulebar där jag körde 2 pass fram tills klockan 10.
Detta betyder att jag är trött nu eftersom jag är ganska förkyld också. :(
I det sista passet var det 2 sjukt snygga tjejer med och då blir det ju alltid lite mer intressant att jobba, det var nog räddningen på det hela.

Till helgen kommer det hända massor med balla saker. Imorgon ska jag, Ivar, Majsan och Fia gå på generalrepetionen av Jekyll and Hyde. Jag gillar musikaler skarpt så det ska bli sjukt kul, bra julklapp av Ivar.
På lördag så blir det Svenska Cupen dam med UK Alban( Moi) och Bemp som coaches och som spelare har vi Fia, Maja, Kira och Liina. Ska bli riktigt kul. (tror att vi kommer gå vidare :D). Efter den turneringen så tror jag nog att det blir någon sorts aktivitet med min gode vän John som är här från gbg.
Söndagen börjar med en bouletävling i Boulebar där jag ska lira med Skutten och Jompa. Finns nog en viss risk att vi vinner det dära, men man vet aldrig. Efter "massakern" i Surbrunn så drar vi nog vidare och spelar innebandy i Trygghansa huset, alltid lika trevligt( hoppas folke kommer).
Fullt upp kan man sammanfatta helgen.

Ha det bra vänner.

PUSS

No comments: