Friday, April 10, 2009

Äggcupen

Semifinal blev resultatet och jag spelade med far min.

Dagens Sanning är att trots att vi spelade riktigt dåligt hela dagen så gick vi enkelt till Semifinal i en tävling med 44 lag. De som hävdar att Skåneboulen är mycket bättre än Stockholmsboulen får nog tänka om. Med det spelet hemma så hade vi åkt redan i gruppen.
Spetsen i Skåne är bra, ingen tvekan om det men bredden är obefintlig. Skönt att man bor i Stockholm ändå(även om det var en trevlig tävling).

Pratade med både Ulf VH och Patrik A idag om elitserien och vi ser alla fram emot den. Kommer bli ett riktigt getingbo det där. FAN VAD KUL! :D Och jäklar vad vi ska träna för att vinna!

/Albin

4 comments:

Joachim Andersson said...

Glöm inte tillägga att det var stenhårda banor med stenar överallt.. Kanske därför den Skåneboulen ser sämre ut än normalt.. ;)

Men helvete vilken 3-4:de match vi hade.. haha ;)

Albin said...

Kan vara pga banorna, jag berättar bara om mitt intryck. Men jag ger skåne en ny chans under Örestad. Då hoppas jag att mitt eget spel är något bättre också. :)

Ja 3-4 matchen var riktigt nice. Världsklass rent av. Moraliska finalen, ja, det går att säga mycket gott om den matchen :D

Rickard Nilsson said...

Alla EN runda? ;)

Ante said...

Håller med Pimm.Int faen har vi sånna banor uppe i Stockholm int.
Hadde ju vatt kul å se fler Stockholmare där...ehh...som gämförelse då :-).