Wednesday, April 22, 2009

Klättring, Lindome

Ja, jag är helt insnöad på klättring. Känns som om det är det enda jag tänker på. Igår så köpte jag mina första skor och min första kritpåse. Passet vi körde efter det kändes sjukt bra. Händerna höll och armarna var med. Jag och Folke kommer klättra sjukt mycket i sommar.

Om en stund ska jag ut och springa, tänkte ta rundan förbi sprängklippan i Tanto för att se hur den ser ut att klättra i. Den ligger riktigt nära där jag bor så det vore nice om den funkade.


I helgen är det dags för Lindome, en tävling som alltid är bra. Det är nog premiär för vår trippel för året. Intressant att spela nu som landslag med. Det är ju 2 år sen sist nu, men jag har kämpat länge för det så det är skönt att vara tillbaka. Vi går för seger! :D

/Albin

No comments: