Tuesday, April 28, 2009

EM uttagning

Ja vad ska man säga. Sveriges 2 bästa spelare tillsammans med 2 st coccinellare.

Det kommer säkert att bli bra. Att Rickard skulle bli uttagen kändes givet men det ska bli intressant att se vad Kölle kan tillföra. Men jag tror nog att det kan vara något positivt. :D

Jag skulle gärna ha sett Folke i laget också, då hade jag varit helt nöjd, men det här får duga under omständigheterna. Synd till viss del att man inte satsar på ett lag tycker jag.


En intressant detalj är att jag anser inte att jag borde vara uttagen, men visst borde en landslagskapten hört av sig till mig någon gång de senaste 2 åren, bara för att snacka?

Det ska bli kul att följa EM medans vi vinner trippel SM för tredje året i rad :D

/Albin

6 comments:

Anonymous said...

Tyckte också å trodde att FK skulle satsa på ett lag. Eran tid kommer till VM, de är bara att ligga i med träningen.

Conny

Grattulerar till de utagna och lycka till på EM.

Hoffa said...

Skumt att du inte ligger bra till hos FK Anders Larsson. Strulet för 2 år sedan borde varit glömt.

Du är given i mina ögon Albin, men nu blir det VM istället nästa år.

Hoffa said...

En grej till.
La upp ett inlägg om roliga boulebanor på http://hoffablogg.blogspot.com/
.
Hoppas på lite snack om det.

Anonymous said...

Du blir 1:a och 3:a under Lindomespelen. Och ändå blir du inte uttagen?!Du borde lätt varit med. Tycker uttagningarna är lika suspekta vem som än håller i FK-posten.

Albin said...

Kom igen nu, inga anonyma kommentarer.

Hoffa, jag tror faktiskt att strulet är glömt till största delen så jag tror nog att det är andra faktorer som spelar in, t.ex spel/attityd.

Angående Mariefredmixen så hade jag gärna lirat men den krockar med ett landslagsläger i Malmö. Tyvärr.

Ante said...

Förstår inte å har aldrig förstått det där tugget med att den å den borde fått komma med.Vi har en FK...en skitbra sådan,som lägger ner en massa tid på detta.
Asså...när uttagningar kommer...så ere bara te att gilla läget.
Men kul å läsa alla allternativ...om dom nu inte är anonyma.Då vippar jag ner,ett i skitastolen å spolar...väl å länge :-).
Ehh...mitt lag är asså...det som är uttaget.
Var lite fundersam över KK i början.Tills jag såg,en på DM.
Nu har jag INGA funderingar längre.:-).
Ända trissta i sammanhanget är att SM blir rätt rumphugget.
Men...där kommer LBO att glänsa i stället.Efter nämnda SM slipper vi detta eviiinerliga tjat om Sibb hit å Cocc dit :-):-).U knowe were u read it then.