Friday, March 20, 2009

Stadskampen

Imorgon är det dags för Stadskampen, Stockholm VS Helsinki.

Jag bildar lag med Folke och Jompa och alla lag som är med ser starka ut. Jag gissar att Stockholmslaget aldrig sett bättre ut och då finns ändå sparkapital i Måns, Erik och Ivar som inte kan vara med av olika anledningar.

Om man ska tippa så tror jag att det blir storseger för sverige med 17-8 :D

Det ska bli riktigt roligt och jag ska fortsätta min kamp för att bli en kämpe. :)

Syns där!

Lycka till Erik, Måns och resten av killarna som kör U23-kvalet i helgen! (Jag sparrade dom igår på boulebar, la mig för att deras moral skulle vara i topp) :D

/Albin

3 comments:

Hoffa said...

Vilka är med och lirar Stadskampen ?.
Jag har varit dålig att svara i nallen på sista tiden. Ivar har bergis ringt massa gånger om detta.

Albin said...

Stockholm 1: Linda Silfverberg, Kjell Pettersson, Chai Kedeskog
Stockholm 2: Jenny Hamberg, Jens Terestschenko, Dennis Larsson
Stockholm 3: Tove Naess, Mats Andersson, Niklas Marklund
Stockholm 4: John Hedengren (jun), Björn F Johansson, Albin Plantin
Stockholm 5: Pia Terestschenko, Klas Hedengren, Filip Goldéus


Där har du det. :) Mycket möjligt att Ivar försökt nå dig. Med dina nya La Franc är du svårslagen! :D

Anonymous said...

maste kolla:)