Tuesday, March 24, 2009

Tävlingskalender.

Tänkte skriva upp vilka tävlingar jag ska spela under de närmaste månaderna så ni vet vart ni har "chansen" att slå mig.

19/4 April cupen, Gävle. Med- Inte bestämt
25-26/4 Lindomespelen, Lindome . Med- trippel, Björn och folke. Dubbel, Jensa
9-10/5 Totempålen, Stockholm. Med- Inte bestämt
16-17/5 Sörbyängen Open, Med- Trippel, Björn och Folke. Dubbel, inte bestämt
22-24/5 Örestad Open, Malmö. Med- Trippel, Folke + en till. Dubbel, inte bestämt
29-31/5 Mayo Boulefestival, Stockholm. Med- Singel själv. trippel, Harko Folke

Ja det där är de 2 kommande månaderna. Där det står inte bestämt kan det finnas öppningar så ni kan ju testa att fråga om ni vill spela med mig! :D

Vi syns vid alla de här tävlingarna.

/Albin

4 comments:

Ante said...

Ok,jag ritar upp mig på alla dina "Inte bestämt"-punkter.Vad är oddset på att jag kommer med på en där?:-):-):-).

Anonymous said...

Jag kan tänka mig att spela en tävling med dig albin:)

Joachim Andersson said...

Ja oxå

karpen said...

hade jag varit bra så hade du lirat med mig!